Det gör ont att sakna..

Varför ska det göra så fruktansvärt ont att sakna?.. Varför gör saknaden så ont?... Just i dag (och igår) har jag kännt mig så otroligt vilsen, ensam och förvirrad. Det är fruktansvärt jobbigt och saker och ting blir inte direkt lättare då.
Ingen förstår vad min farfar betydde för mig.. han var min bästa vän/extra pappa/andra halva..
Han ringde lite då och då för att kolla hur jag och micke mår.. han va våran privat taxi och farmor var/är våran resturang samt cafe.. Saker och ting förändras och det är ingen som kan stoppa det.. Önskar bara jag skrivit ner saker som farfar berättat, frågat mer om hur det va när vi var små.. Nu är det åt helvete försent.
Urs, allt är så tungt just nu.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det gör ont att sakna, outhärdligt ont! Jag tvivlar dock inte på att din farfar vakar över dig dagligen och är världens finaste ängel, han kommer alltid vara vid liv så länge han bor i ditt hjärta. Tänker på dig mycket! Vila i frid Rolle! <3

Svar: Tack så mycket. Bara så sjukt att han inte finns här vid jorda-livet. <3
Linnéa

2012-05-21 @ 21:20:48
URL: http://fiamiia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh, ramlar in här lite då och då men har inte varit inne på ett tag och vet inte om du använder den här längre men måste bara säga hur mycket jag saknar honom allt som man lyckats tränga undan för att bereda väg för all annan skit bara slets fram när jag såg det här känns konstigt att inte ha honom nära <3

2012-08-19 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0