Stressad, irriterad, besviken, förvirrad..

Minst sagt! Inte långt kvar till semestern men efter det då? ska jag tillbaka till samma helvetes jobb så är det inte långt kvar tills jag inte orkar alls.. Det är så otroligt fruktansvärt att det inte går att andas inne i lokalerna längre. Kvävd. Så fort man öppnar dörren så försvnner all den lilla glädjen och orken man har.. Allt faller ner!
Ingen kan förstå våran situation som vi har på jobbet.. Två sjukskrivna, all personal vill sluta och näst in till alla barnen ska byta förskola.. Bara det borde säga andra en del..?
Socialen i morgon...?
Tappat orken, tappat lusten och inte bara det att jobbet är tungt utan det drabbar även vardagen och allt med mig själv att göra, då jag blir rädd för mig själv. Vill verkligen inte gå tillbaka till de gamla vägarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0