Klart inför midsommar.

Ja då va nästan allt klart till i morgon. Jag och Micke ska till mina kusiners land på värmdö. Självklart får lill-bebis (katten Elvis) också åka med, vi är ju en familj nu ;P. Haha.. Ska bli otroligt kul! 
 
Vi fick i uppgift att ha hand om ostbrickan så jag tog en prommenad till Ica (synd att man inte kan ha med sig katten som man har med hundar) och handlade 4 olika, 0 koll på ost om jag ska vara ärlig. Köpte i alla fall en brie och sedan chansa jag lite bara. Vindruvur fick det bli också så hoppas det blir bra. 
 
Nu är det varmt ute, varit ute kanske 2-3 timmar samanlagt men vart så målningt helatiden så vart irriterad. Men jag tycker det är jobbigt med värmen (ska absolut inte klaga efter all vinter) men värmen innerbär att tjejer "ska" ha kjol eller shorts och det är inte riktikgt min grej att se mina egna lår. Har oftast leggings/thigts och ett linne, ibland kjol med leggings under. 
Men jag jobbar på att kunna ha shorts m.m så idag prövade jag en klänning (den på bilden) som jag trodde att jag kastat ut. Jag hade ett par korta shorts under ;),  lyckades ha den till och från affären sen vart det knä långa byxor. Men bara att jag gick ut så va framsteg. 
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0