Kan tankar bara gå och dö?!

Jag blir så otroligt trött på mig själv och mina tankar.. Jag vill men jag vill inte. Jag gör det men jag vill inte göra det.. Ni vet låten du måste flytta på dig? Jag fick veta att den handlar om att det är sjukdomen som måste flytta på sig att den river ner osv. Helt plötsligt vart låten 10 gånger bättre. Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig bara så otorligt tjock, bred, ful osv. Men varför blir man inte av med det?..
Ledig den här veckan och vad har jag gjort? Sovit.
Sovit i typ två dagar och känner fortfarande ingen lust till att göra något. 

Jag vet vad det innebär att inte äta och på ett sätt SUGER det för det gör att det sunda förnuftet taröver och jag äter ändå.. Samtidigt som det kanske är bra efter som att det gör att jag inte dras ner mer till ätstörningen.
Man tror att man är frisk för att man inte längre är så där smal.. (jag har aldrig tyckt att jag varit smal men vissa bilder får mig att inse vissa saker) men jag har fortfarande problem med att äta. Ja, jag äter men jag lägger upp maten på tallriken och sedan slängre jag i mig den för att slippa se hur mycket jag lagt upp och ätit.
Det är inte normalt efter som att jag oftast äter upp först och andra har mer mat. 
 
Bilden är från 08-09 någon gång
Som sagt, jag minns den tiden.. Inte helt men läst gamla dagböcker och kalendrar, tur att jag skrivit ner saker efter som att jag knappt minns vad som hände på drygt 1 år för att hjärnan, kroppen laner energin på att fungera överhuvudtaget...
 
Samtidigt som allt det här känns helt overkligt.. Jag är inte sjuk, jag har aldrig varit det.. Så man känner, men vet en smula att jag varit sjuk.. Ja förvirrande som sagt. 
 
Hoppas ni tar hand om er! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0