Lördag och fint väder..

Det är lördag och fint väder, men vart är lusten?
Jag vill hitta på något men orkar inte. Känner för att göra inget men solen som lyser in genom fönstrerna får en att få dåligt samvete. Då jag inte känner mig piggare. Micke jobbar, Josse jobbar, lillasyster jobbar, mamma och pappa är i Västrås.. Och här sitter jag, kollar på tv och ska väl hänga en tvätt snart och kanske ta ett bad eller en dusch. 
Vill baka och laga mat, för att ha något att göra men har inte så mycket hemma som jag kan göra något med.. Jo det klassiska.. Bullar, kladdkaka, chokladbollar men vill göra något roligare!
Tråkigt att inte orka göra något, känns som att jag lika gärna kunnat jobba idag.
Hoppas ni har en skön och rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0