Körkort.. plugg

Ja då har jag varit på kurs med lillasyster, mamma och pappa. Så nu ska jag och Lollo satsa på att ta körkort i typ augusti, känns verkligen inte sannt. Jag tror att lollo absolut kommer att klara det, om man ser på det plugg-huvudet som hon har!
Men jag... Ja jag har ju samma gmala negativa tankar om mig själv att jag inte kan, att jag inte kommer klara av det. Men nu har hon och jag lagt upp en liten plan så nu är jag verkligen taggad och får inte se teoriprov och uppkörning som en omöjlighet utan att jag nu ger det en chans. Men jag fattar ju 0 när det gäller bilar, har ju fan inte äns satt i nyckeln i en bil!! Men vi får se hur det går, jag har i alla fall lovat mig själv och lollo att ge det en chans.. Jag säger bara TACK TACK för att jag har lillasyster, hon lyckas ALLTID peppa mig (borde det inte vara tvärtom) är så otroligt tacksam.
"Förstår om den där spärren är svår att få bort, men om vi gör det tillsammans så peppar vi varan"
Tycker det va så otrolig gulligt efter som att hon tänkt åka till västerås och köra en intensivkurs men nu struntar hon i den för att stötta mig, att göra det tillsammans.. Hur gulligt och omtänksamt är inte det? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0