Josse

Josse och Jag <3
Jag älskar dig verkligen och finns alltid för dig! 
Du är med mig vart jag i värden är!
Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig, som du vet så gråter jag tårar för att du har en "vän" som inte vill släppa dig.. De är en sån elak vän att ingen kan förstå vad den gör med dig.. Den är jävulen och jag är ängeln så jag hoppas på att ängeln endag slår ihjäl och mördar den där satans förbannade jävulen en gång för alla!
Du förstår vad jag menar och jag förstår inte exakt hur du har det men tro mig, jag förstår en hel del hur du mår och hur tankarna är. Det är fruktansvärt, de tar all ens energi... Älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Du är med mig vart jag än i världen är också!

Jag hatar också min elaka djävul som är så sjukt svår att bli av med..men däremot älskar jag min ängel och jag vet att vi kommer vinna, allt ska bli bra. Du peppar mig, <3 älskar dig!!

2012-04-15 @ 15:06:41
URL: http://bubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0