Vågor.

Ibland vill jag bara att det "förflutna" ska vara borta, över, försvunnet helt enkelt. Bara att byta blad i boken. Men det är verkligen inte så enkelt. Trodde att flytta hemifrån, nytt jobb och ny miljö skulle hjälpa. Visst till en del så umgås jag med underbara vänner nu som verkligen ger mig roliga minnen. Men det gamla lever kvar. Som du läste i inlägget nedan för "bomb". Bara att öppna en dörr gav mig miljarder med minnen.
Men när kusin och moster va här så känndes det mycket bättre. Jag fokuserar verkligen på nuet. På allt som händer här och nu med vänner, familj och släkten. När jag tänker på det så blir jag glad. I helgen som va åt jag, micke, Mickis och philip på resturang och sen hem till dom. MYS! Och på fredag kommer Angelica hit, hon och jag har sååå kul att vi skrattar på oss. Det är det livet jag vill leva och finnas i.
Jag och Angelica på oktober festen, som va i september x)

Jag minns valborg, Jag gjorde bakåt kullerbytta, nästan in i elden.. Bar pinnar som glödde. Så kom kräft fisket då angelica väntade hela kvällen på att jag skulle hamna mitt i elden x) Men det hände inte.. Så hon väntar väll till nästa år eller så :p.
Jaja, som ni ser så vill jag inte att min blogg ska vara "tyck synd om mig, det är så synd om mig" Utan jag vill bara skriva av mig om bådde det som ger mig ångest och det som gör mitt liv så underbart.
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0