Färgat..

Ja då va håret färgat.. FULT!! så som tur är så ska jag tillbaka i morgon och färga om det. Mitt hår ät typ brun-grått.. känns det som. Så skönt att de blir fixat i morgon.
Nackdelen är att jag ska vara där 8:15 och måste gå med hundarna innan. Haha här ska man vila och slappna av så upp och hoppa :p. Vet ju inte vad läkarna kommer säga, ska dit på måndag.
Men det är inte normalt att vara konstant trött. Vad jag än gör så känner jag mig trött och de mästa känns ansträngande. Då menar jag att även om jag går prommenader så är samma trötthet kvar. Och så fick jag sjukanmäla mig hela denna vecka och inte känner jag mig piggare nu, vilket jag trodde att jag skulle göra.
Väldigt dåligt ljus och så men men en liten bild på de konstiga håret..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0