Färga..

Nu ska jag snart åka till lollos skola. Hon ska färga mitt hår - NERVÖS!!! Det va längesen jag fägade håret mörkare. På ett sätt vill jag ha den färgen jag har men samtidigt så ser det oftast vitt ut. Enligt lillasyster så finns inte den färgen jag har i frisör värden, då jag undrar vad dom säger om folk som har ännu ljusare än mig.. det  kan inte äns finnas med på deras frisör skalan... haha
Så jag lägger upp en bild när mitt hår är mööörkt x) om jag blir nöjd dvs. annars får det dröja med den saken.
Jag just nu, ligger på soffan :p
Om jag hinner ska jag in på carlings och köpa en shorta till micke.
Igår kom hundarna hit så jag va ute med dom vid nio, sen duscha och sminkade jag mig (viktig info)..
Nu ska jag kanske ta något att äta och kolla bussen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0