Det som varit, det som är.

Jag slutade med anti depp i samma veva som jag och Micke flyttade i hop. Jag kände att jag ville klara mig utan dom. Lika så med sömntabletterna. Allt har gått bra, fram tills nu. Men det beror på jobbet.. Mår inte bra av att vara där, jag jobbar ihjäl mig och i går vart det bråk mellan personalen och till slut frågar en varför jag är på väg att åka hem.. "Jag mår inge bra" svarade jag.. "Jaha, du gör ju ändå inget här".. När jag fick den komentaren så ville jag bara slå sönder människan. Det är alltid jag som får göra det tråkiga.. städa över allt, sopa golv, torka av bord från lunch och mellan mål osv..osv.. Så då bara gick jag.
Idag är jag hemma med huvudverk.. Antagligen psykisk över att behöva gå till jobbet. Mår lite illa också så jag håller mig hemma idag. Som tur är har jag sagt upp mig, för den kartan jag fått i handen nu är ingen bra karta, den visar grymt fel väg.. Men den 19 oktober frå jag en ny som jag hoppas pekar åt rätt håll. Tänk att man tror att allt ska bli så bra.. Flytta hemifrån få provanställning som leder till FAST JOBB och så bra är det jobbet SKIT. Så jag ska börja jobba på förskolor här i skogås. Börjar om från 0.. I tyresö började jag också som tim vikarie (att dom rnger mig när dom behöver någon) Det ledde sedan till lång vikariat. Nu ska jag börja som tim vikarie i skogås. Lite reskabelt med penagrna.. Men jag kommer gå under om jag jobbar kvar..
Bilden är mer än 1 år gammal x)
Jaja nog om det.
Igår kväll kom lollo hit, hon och jag kollade på hår bilder. Hon ska färga mitt hår på torsdag i skolan (hon går frisör) jätte närvös men samtidigt kul. Jag är ju typ vithårig så ska färga det lite mörkare. När micke kom hem så åt vi mat och sedan klippte hon honom. Sen sa vi hejdå. Vi började kolla på nya pirates of the caribbean men när vi sett lite mer än halva så gick vi och la oss. Ska se klart den i kväll men den är riktigt bra.
GUD vad jag babblar på nu då..
Men för att göra inlägget kort..
Dagar jag ser fram emot:
Ikväll då vi ska se klart filmen x)
Onsdag (imorgon) Ska vi köpa nya köksmöbler :D :D
Torsdag Kommer mina vovvisar hit och jag ska till lollos skola och färga håret
Fredag HOPPAS jag på att Angelica kommer över.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0