Det känns bra...

Angelica va här nyss på mys kväll.. Men i morse vaknade jag kvart över sex för att hinna klä på mig och gå med hundarna. Kl 7 tog jag bussen till lollos skola, hon började med att ta i en av färgning för att få bort de grå-daskiga färgen. Efter det la hon i en guldblond toning så nu känns håret bra. Väldigt-sjukt ovant men det är säkert bättre än vad jag ser :p.
Efter att vi va klara, dvs efter 11 tiden. Så gick jag till carlings och bytte storlek på mickes shorta. Tog t-banan till t-centralen där jag bytte till pendeln. Gick till nya jobbet och lämnade in polis-papper och sedan till centrum och handla på systemet och ica..
Visst att mitt liv känns väldigt bra just nu, men samtidigt så är hjärnan helt kokko.. Som i dag tex.. Micke bad mig handla på systemt han sa vad han skulle ha. Jag ringer på förmiddagen och frågar vad han ska ha. Han ringer upp när jag är inne på carlings och säger att jag ringer upp när jag är på systemet.. Ringer och han säger och jag tar.. endå vart det FEL!! Hur sämst får man bli? :/ men det är samma sak med boken.. läser en bok för 3åringar och kommer inte i håg vad kanin jäven gjorde.. Det här känns läskigt, är det pga stress?, tötthet? eller vad är det frågan om?..
Väl hemma så fixa jag lite och SOV en stund, as skönt! Sen kom angelica och vi lagade mat och drack..shotta x) Snacka massor. Så sjukt underbart att träffa henne och prata om saker som jag inte säger till andra. Och sen att hon berätta att hon och hennes kille tycker att jag är mer glad och possetiv nu. Det va kul att höra :)
nu ligger jag ner bäddad i sängen. vet inte om jag ska se film eller sova. Micke kommer hem i morgon kväll/natt..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0