Malmö Rikscupen!

Då är jag hemma igen från tävlingen men för att berätta lite kort..
Fredags: Åkte vi med tåget 08:14 då alla va trötta och tog det lungt. Väl framme så tog vi buss till vandrarhemmet och ställde in sakerna och sedan tog vi en runda i stan.. Haha folk glodde men kanske för att tjejerna (och micke) hördes väldigt mycket!! Det går inte att förklara hur underbart roliga gymnasterna är när vi gick runt och strosade!! Jag fick dela rum med MICKE och trodde att de va tjejerna som inte skulle lyssna och vara smått jobbiga men dom va som änglar tillskilnad från honhom!
Han har verkligen retat gallfeber på mig, nu pratar vi inte om micke som jag är tillsammans med utan en tränare som är 19 år! Visst har det varit kul men endå äckligare och mer skadad människa får man leta efter!
Lördag: gick vi upp tidigt för att hinna äta fruckost och sedan tävla. Tjejerna körde sjukt fina varv men det va stora fel.. tex hade vi tränare 9 på ett varv och glömt ta ut en till reserv så en för mycket körde på golvet. Vi hade två tränare som passade på tubling och det fick tydligen bara vara en så där fick vi också sjukt mycket avdrag. Så det va verkligen synd. Efter tävlingen åkte tjejerna med två tränare och bada. Micke kolla på tävlingen och jag åkte till Morors orbror och träffade honom och Mormor :) vi fikade och pratade lite. Sen tog jag och mormor en prommenad och sedan tog jag en taxi till vandrarhemet.
Mys kväll med gymnasterna, micke bara dampa om kring.. han tog min planka från min säng :S stoppade mitt hårspänne i munnen osv!
Söndag så gick vi upp vid 8 för att packa och sedan äta fruckost och kolla på finalen. Sedan så  gick vi lite i ett köpcentrum som hette mobilia. Sen till vandrarhemmet och hämta väskorna och sedan åkte vi tåget hem.. Där så vet jag inte hur det kom sig att jag och micke fick platserna bredvidvarandra.. men det fick vi och ni har inte en aning om hur JOBBIG han va! Och tillslut satt alla gymnaster vid våra platser TRÅNGT! Men vi hade i alla fall as kul på resan! :D
Det va lite snabbt om resan. Det verkar som att många av gymnasterna också tyckte att hem resan va sjukt rolig! :p De jag tycker va skönt va att släppa alla tankar om jobbet och sådant. Bara ha kul!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0