En kväll jag sent kommer glömma..

Jag bloggade om ångest (vilket ni såg/ser).. Efter det bytte jag om och gick till bussen. Mickis sms:ar med mig, verkligen skönt och det värmde verkligen det hon skrev och jag vet att hon verkligen menade det. När jag läst det så vill jag svara och försöker komma på hur jag ska förklara den värmen som hon skickade. Jag är så inne i det att när jag kollar upp så vet jag inte vart jag är.. Jag har glömt titta när jag ska av så jag plingar och går av på engång. Går över till andra sidan och kollar när bussen går tillbaka, 10 min. Nej jag vill inte stå där i 10 min så jag börjar gå. Jag hade åkt förbi två stationer.. Jag kom fram till t banan i farsta strand samtidigt som bussen ;).

Möter upp carina (Mickes mamma) vid medborgarplatsen. Vi hämtar ut biljetterna och sedan bjuder hon på en smörgås. Filmen va bra, en typisk Carina-Linnéa film. Jane erye (tror jag de stavas). Den började kvart i tre och slutade vid 5. Då vi tog en prommenad till en resturang. Det blir något konstigt med besällningen, vi frågade om man kunde få en karaff med vin.. slutade med att vi fick en flaska vin x). så vi satt och drack och åt god mat, prata en massa. Det va verkligen mysigt. Det är så skönt att vara med människor som man känt länge och som man gått igenom saker med. Carina har varit/är som en extra mamma fast mer som kompis-mamma.. Ja det går inte att förklara men jag gillar att göra saker med henne, vi funkar så bar ihop.
Vi gick från resturangen till t banan där vi sa hejdå och att vi ska höras i morgon. Jag ringde hem (föräldrarna utomlands och mormor är här på besök). Mormor svarade och jag sa att jag va på väg till Tyresö nu. Hon mötte mig vid bussen och nu har vi suttit och pratat massor om allt mellan himel och jord.. Längesen det bara va jag och Mormor, för det första va det länge sen vi sågs. Det känns skilnad att träffa henne här nu när det här inte är hem för mig. Som att jag är mer vuxen och vi förstår varandra.. Ja jag vet inte hur jag ska säga men har haft en otroligt mysig kväll. synd bara att - Snart är det måndag -
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0