Jag har glömt.

Jag har glömt hur man pratar om saker.. Jag har glömt hur man skriver.. Jag har glömt hur man är en social människa.. Allt finns bara inom mig. Ingen vet hur jag mår eller känner och jag kan inte heller beskriva något.
Det är som att hjärnan, tungan och tänderna inte sammarbetar längre. Insidan på mig är helt förstörd och de ända som verkligen vet det är mina kollegor som jag nu har lämnat. Jag saknar dom verkligen men läkarna anser att mitt tillstånd är så pass dåligt att jag inte kan vara på jobbet. Jag måste vara hemma och bara ta hand om mig själv och komma tillbaka till ett normalt liv utan att jobba på ett tag.
Läkaren vägde och mätte mig, han vart inte så jätte glad men han vet ju bakrunden till allt så han sjukskrev mig.
Det ända jag känner och verkligen vet just nu är att jag verkligen älskar micke över allt annat. Men även han har fått lida av mitt mående och mitt humör. Men skönt att han alltid finns hos mig, som han näst in till alltid gjort.
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0