Vill flytta NU!

Igår hade jag en sån sjuk huvudverk. Jag ville bara ligga ner. Kanske va det lite mycket att vara med tjejerna på fredagen och sedan hela lördag och söndagen vart det uppvisning från 9.30 till 16.30  så kanske inte så konstigt. Men jag har haft det otroligt kul.

Ilördags åkte vi till lollo och fikade med, mamma, pappa, Baka, Demi och Daphni :). där finns även massa djur så efter vi fikat tog jag tjejerna och mata hönor, kolla på kossorna, kolla på fåren och slutligen fick dom även klappa en häst. Ni skulle sett deras ögon när hon som ägde hösten sa ja. De bara glänste av lycka. Efter det va tjejerna hos mig och det gick otroligt bra.

Söndagen va det gymnastik uppvisning och sen hem bytte om och sedan gick jag över till Baka och Pappus en liten stund (flickorna va inte där).

Idag har jag jobbat till 18.15 Pappa hämtade mig och sedan åkte vi till skogås och skulle skriva på papper för parkeringen. Efter att vi skrivit på gick vi runt i skogen, på berget vid vattnet. Fanns även grillplatser i närheten. Det va otroligt mysigt! Människor som vi mötte va hur trevliga som hällst, alla vi gick förbi sa hej. Det va lite LIITE svensson svensson kännsla, men det känns jätte bra och kul att flytta dit. Nu längtar jag ännu mer än vad jag gjorde innan.. Och jag som trodde att man inte kunde längta mer än det. Haha.

Mina änglar <3
Nu ska jag läsa i min bok x)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0