Valborg 2011 <3

Jag var väldigt trött och seg, jag gick med pappa en bit med hundarna sedan gick han mot farmor och farar för att hämta farfars bil. Sedan handlade vi och plockade upp micke. Även han va sjukt trött och seg. Väl hos Madde så lekte jag med Filippa väldigt mycket, så sjukt söt hon e :). Vid fem tiden kom angelica och niklas.

Alla va helt sega och kvällen trodde jag skulle bli seg. Men när vi väl börja dricka och äta. Brasa vart det också, oj vad jag bar på grenar och annat ris som dom sågat ner. Skämde ut mig en smula och kanske sa lite saker som man inte ska säga men enligt alla andra så gjorde jag det inte. Fick äld på foten, ramlade nästan i brasan, låste in mig och micke så vi inte kom ut ur rummet (trotts info om att inte stänga den dörren innefrån för att den går inte att öppna då).. Haha men vi alla hade sjukt kul. Det va en helt underbar kväll. Kanse tog jag något glas vin förmycket men men sånt som händer ^^.

Det va tredie året vi firade valborg hos dom och jag måste säga att det här va den absolut bästa!

Idag gick vi upp vid 10 åt frulle och segade sen åkte jag, micke, madde och filippa till deras mamma som fyller år idag. Fikade lite och en massa prat. Sen körde micke hem mig :) <3

Pratade med lillasyster och hon hade också ramlat, nästan in i brasan :D haha fan vad kul vi fick det x). Sen tog jag en dusch, lite te och knäcke macka. Kollat på filmer och så. NU ska jag äntligen försöka sova.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0