Underbar dag.

Vaknade vid TIO i SJU och skulle gå hemmifrån TIO över SJU! :S men jag han!
Hela dagen gick jag och längtade tills klcokan va 3. Då jag skulle hämta tjejerna på dagis. När jag kommer dit och har hämtat båda två på varsin sida så berättar dom stolta att Demi kan säga Linnéa nu. Åh vad glad jag blev!

En bild, vi är på väg hem och ser en badande and! :)
Demi har lite svårt med ord och meningar men hon blir grymt bra för var dag som går :D. Vi gjorde en deg, då vi satt och dega och sjöng sen vart det lite bråk då Demi sätter sig under köksbordet då jag tillslut kryper ner och bara sitter bredvid henne, jag säger inget utan bara sitter.. Precis som henne. Tillslut så kryper hon intill mig och jag lägger handen om henne. Då hon säger "Linnéa smutsig hand" då jag skrattar till och säger att hon också har det. Så frågar jag om vi ska gå och tvätta oss rena. Vi kryper fram från bordet och går in i badrummet där vi börjar göra bubblor med tvål och händerna.

Slutade med att baka tar fram riktiga såpbubbel saker och så blåser vi ute på altanen :) Tiden gick så fort så plötsligt så skulle jag åka till gymnastiken. Tjejerna jätte besvikna, men glada när dom fick höra att dom får gå hem med mig i morgon :) hihi.

Lägger in bilder i morgon från idag.

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0