TRÖÖÖTTT!! Huvudverk!

Nu är jag hemma från jobbet, är så sjukt trött och ont i huvudet, det gör verkligen ont! . Så nu ska jag duscha och ät lite sen se film. Jag längtar verkligen till i morgon då jag ska hämta tjejerna på ena förskolan som jag jobbar på. Om det är fint väder funderar jag på att gå en liten prommenad till någon park eller så.

Dom ger en verkligen glädje. Men i bland skulle det vara skönt att vara med en i taget för att verkligen få tid att prata med dom och ge dom tid som dom båda vill ha.

Arbetsskada har jag fått i dag också! Tyck synd om mig!!!
Gick in i en satans blom låda på jobbet så fick jag ett hack i knät som vägrade sluta blöda. Så jag fick ta ett plåster, jag hatar plåster men kan inte gå runt med rinnande blod bland barn heller.

Nu ska jag kila!

Tjao!
<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tar propavan. Tidigare har jag tagit; lergigan, atarax och theralen(flytande). Ibland tar jag både propavan å lergigan när jag ska sova. vad tar du för någon?kram

2011-05-24 @ 18:47:19
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0