Tråkigt utan bilder.

Ja det är så fruktansvärt tråkigt med bloggar utan bilder, tyvärr är jag sjukt dålig på det själv. Bara för att jag inte orkar hålla på och krongla, funkar nästan aldrig för mig när jag ska lägga in bilder.

Kom även på att det är inte många som vet om min blogg (av folk runt mig) men jag har funderat på att lägga upp den på facebook men vet inte om jag vågar/verkligen vill. För där har jag släktingar, arbetskolgegor, föräldrars vänner osv.. så det känns lite för vågat.

Bjuder på en godnatt bild, haha URSCH men vem blir vacker med data kameran??
Inte jag i alla fall!!

Får försöka se om jag kan lösa det på ett annat sätt. Nu är inte jag i behov av att alla ska läsa min blogg utan jag skriver mer för egen skull.

Nej shiet nu måste jag sova, ska bara kolla vädret i morgon så jag vet vad man ska ha för kläder på sig/med sig.

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0