Så va söndagen nästan slut..

Jag somnade extremt sent och vaknade extremt tidigt! Suck! Men försökte somna om och det gjorde jag men det gav mig värdens huvudverk och att jag bara inte orkade resa på mig. Men till slut va jag tvungen! Då jag tänkte tvätta håret men det första jag får göra är att kriga med en TVÅ centimeter STOR geting! Jag tog en sån där lång stång som man skrapar blöta golv med och höll mig bakom en glas dörr.. Tillslut så sätter den sig i taket på en lampa då jag springer under den och öppnar fönstret (har stången med mig!) sen springer jag tillbaka till glas dörren. Tack och lov så flög den ut genom fönstret!!

Sötaste Demi!<3
Tvättade håret och sedan åt jag lite mjölk och flingor. Jag tänkte fel med tiden så fick jogga till gymnastiken. Va där en liten stund, halv kaos va det. Så om jag ska vara ärlig så han ja va där max 15 min!
Jag åkte hem med några gymnaster som släppte av mig hos Baka och Pappi (mormor på kroatsiska? och pappi är morfar på grekiska) så jag kallar dom för det även fast det inte är mina egna mor föräldrar.

Jag ser lagom fet och störd ut men dom satt bakom mig så bilden är uppifrån typ!
xD men dom är sjukt mysiga att vara med!

Jag knackade på och satt och prata med dom, fick saft, kakor, godis URSCH vad dom proppar i en saker! Men jag begränsade mig idag, det måste jag börja göra så jag inte vänder till senare och bara strejkar mot allt. Sen tog vi bilen till Demi och Daphni där vi fick te och bullar. Dom borstade och friserade mitt hår :P hihi. Sen va dom ute en stund då vi satt på bänken med Tina också. Mysigt!

Nu ska jag lägga mig på sängen framför en film!

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0