När ska jag få sova ut igen?

Jag har inte sovit bra alls inatt och jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Den här dagen känns som att jag drömt för att huvudet inte är med riktigt. Urs verkligen jobbigt.

På lunchen satte jag på musik.. Eric Saades I will be popular, Daniel adams-ray Gubben i lådan, Verinica Maggio Jag kommer.. Känns lite skummt att barnen kunde alla låtarnas refräng. Sen ville dom även höra Irlands bidrag från finalen så jag gick in på youtube på mobilen så lyssna vi även på den. Slutade med att jag fick ladda hem den för att inte slösa på intrnet.

När vi lyssnar på Eric Saade: En 4 åring frågar en 6 åring "Varför sjunger Eric Saade I will be popular" Sexåringen svarar "Jamen fattar du inte det? Han vill ju bli populär för att hans tjej ska tycka om honom och bli kär i henne"... Haha :P

Frysigt hela dagen så på rasten kröp jag ner under en filt och ny kokat te och bara blundade lite. Det va skönt men det gjorde att jag frös ännu mera sen, då vi skulle gå ut... Men men. Lekte med barnen och det är mestadels väldigt mysigt. Pappa gick förbi jobbet så vi gjorde sällskap hem. Han hem och vända, vi åkte och handla. På vägen hem ser jag några barn från jobbet som är hos sin mormor (mormorn bor på min gata)  så jag och pappa stanna och prata med dom och jag va mäst med tjejerna <3 hihi. Känner dom typ privat nu så.

Irland bidrag - Lipstick Jag gillar att barnen fick berätta vilket land och vad låten hette,
jag viste bara vilket bidrag dom menade när dom sa "tvillingarn" men inte mer xD

Nu ska jag fortsätta med maten!

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0