Inga planer till många, info om undergång.

Jag går somsagt bara och väntar på att få flytta hemmifrån så jag tänker inte så mycket på helgerna nu förtiden. Så kom jag på idag att det faktiskt är torsdag så det betyder somsagt att det är fredag imorgon. Då jag tänkte i dag på förmiddagen att jag har inget specellt och det gör mig ingenting.

Efter inlägget jag skerv i dag på rasten fick jag veta att jorden går under på lördag klockan 6 på kvällen.. Jag kunde inte låta bli att driva om det rästen av dagen, efter som jag är har jag inte hört om det... Gick in på aftonbladet och läste om det då jag ser att dom sagt det 5 gånger förut och det har varit fel så jag undrar varför det skulle stämma nu? som jag sa på jobbet, vi lär ju märka. Men lördag klockan sex på kvällen, det är den ju inte samtidigt över hela jordklotet så hur tänkte dom då?? Haha.

Vid två ringer micke mig, då vi satt med barnen och åt mellis. Men det kom nått i vägen så han skulle ringa upp. Det går en stund så ringer han upp, han frågar vad jag ska göra i morgon kväll. Jag hade inget planerat och om han inte ringt så hade jag ev träffat en familj från jobbet. Men nu ska vi till hans syster och grilla med lite vänner, det ska bli väldigt mysigt!

En av mina berömda äppelfigurer som baren brukar få efter lunchen :P

Efter vi dukat av mellisen och så går jag till Nicole nr2 (känner 2 st på jobbet) och säger "Jamen jag har tur i alla fall" hon svarar "Varför då?" Jag "Jo för nu hinner jag träffa min kille innan jorden går under" Hon skrattar så mycket att jag tror hon ska tappa luften. När hon kan andas hyfsat normalt igen säger hon "Ja då får du passa på att säga till honom hur mycket du älskar honom" Jag vet inte riktigt vad man ska tycka om det här.

Hur som så va det gårdsfest på jobbet så vid 2 började det komma föräldrar som skulle hjälpa till på gården och fixa saker åt barnen, även barnen fick vara med och bestämma och fixa.

När jag kommer hem kommer jag på att jag har lovat att träffa en av jobbar barnens mamma i helgen + uppvisning på söndag. haha så det blir full rulle :P

Nu ska jag göra något vettigt... hmm?? haha nej men ska kila nu.

Bye Bye!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0