Helgen - Nostalgi?

Som sagt, igår kom Micke verkligen mysigt att se honom igen! <3
Han kom in och vi prata lite och så sen bestämde vi oss för att åka till uddby gårds cafe (där lollo jobbar) Så vi tog bilen ner dit satt där och hade det OTROLIGT mysigt hihi :). Efter det körde vi för bi hos farmor och farfar, vi fick våran lilla present, jätte fina (och dyra) salt och peppar kar. Verkligen gulligt av dom.

Efter det så åkte vi hem till mig igen, han va inne i typ 10 min sen ringde dom från någon paintboll butik och sa att hans gevär va klart så vi åkte till enskede och hämtade den (körde lite fel så det tog väldigt lång tid ehe). Väl hemma igen så kolla pappa och Micke på fotboll, jag tog datan + GAMLA cd skivor med bilder på säger bara OMG!! Måste visa mina kära vänner dom bilderna xD. Värsta nostalgin!
Här är en bild från sommaren 2006. På g till min mormor i norrland.
Jag hittade även massa bilder som micke sms:a till mig i början när vi pratade :).
Ja ja nog om det..

Senare på kvällen så vart det pizza till middag, jag själv tog grekisk sallad. Jag bakade en rabarber smulpaj, den vart verkligen o förväntat god! hihi. Då jag bakade den så satt micke i köket med datan och vi spelade musik.. en puss här och där tihihi (A).
Pajen innan smuldeg på och gräddning.

Pajen ute ur ugnen :p


Sen kollade vi faktiskt på melodifestivalen, eller ja vi kolla på alla bidragen och satt lite sociala med mamma och pappa en stund, sen tog vi ut hundarna en stund på tomten och lekte med dom :). Sen in och la oss, båda super trötta.

Söndag: MYS MORGON.. sen upp och åt lite frulle (klockan va 11) sen började vi kolla på en film men han inte se klart den för klockan 2 skulle jag vara vid hallen. Plus att jag halft somnade till den för att jag va så trött. Micke körde mig till tävlingen, gymnasterna va jätte glada att jag kom :) det är alltid kul att höra.

Resultat:
Tumbling 1:a(som en upphöjd matta, eller hur man ska förklara)
Hopp 2:a
Fristående 5:a (Dans med 8 stycken, det va 5 lag som tävlade)

Dom snygga medaljerna (våran förening höll i tävlingen :P)
Känner mig nöjd med resultaten, verkligen! Friståendet va helt nytt för mina tjejer så det är klart att dom har mycket att jobba på. Vi slog ihop oss med 94:orna som är äldre än mina men det går super bra att ha dom tillsammans :). 

Nu är jag hemma och ska slappa och ta de lugnt. Ladda in för morgon dagen. 
Bloggar nog senare igen, tycker just nu att det är otroligt kul att blogga.. Kanske för att jag tog steget och gjorde om i bloggen :p 

PussPuss <3


 

Kommentarer
Postat av: Fia

2011-05-15 @ 20:59:02
Postat av: Fia

Åååååh, nostalgi!

Du, jag, sommar i Norrland <3

2011-05-15 @ 21:53:02
URL: http://fiamiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0