Händelserik dag??

Vaknade sjukt tidigt i morse men låg kvar ovanligt länge. Tog en macka och sedan spelade jag lite på mobilen. Slappade och kände att jag inte orkar göra något specelt idag. Igår hade vi gäster här, vi vart 10 pers.. Det va kul och trevligt men vid halv tio vart jag super trött och kröp ner i sängen. Kunde inte sova men skönt att lägga sig ner.

I alla fall.. Så frågade en vän om vi kunde ta en prommenad senare. Jag tänkte först skriva nej, att jag inte orkar idag. Men tänkte till en extra gång "Vad ska jag göra i dag? ingen ting som alla andra dagar?" inte alla men ja nu fattar.. Så jag svarade att vid två blir bra. Så jag tog med mig max och vi va ute till ca 4 tiden. Träffade massa barn + föräldrar från jobbet. Lite kul men endå så kan jag inte gå utanför dörren utan att träffa massa folk som jag känner.

Men det va en trevlig prommenad, sen vart det film och grillning hemma hos mig.


Nu ska jag krypa ner i sängen, har tagit medecin osv.. Dock inte hämtat ut D-vitamin droppar och sömntabletterna fy fy på mig!! Måste göra det i veckan!


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0