Gymnastiken.

Kom hem för ca 30-40 min sen från gymnastiken. Åh vad jag har saknat att vara där, men nu ska jag försöka att vara där mera. Haft möten på jobb och jobbat över så har missat träningarna :(. Tjejerna verkar glada att jag är tillbaka och det värmer verkligen!
Det som va jobbigt idag va att uffe dök aldrig upp, Nattis va sjuk så vi försökte ringa henne och fråga om hon hade nyckeln. Inge svar, så Kattis + en fd gymnast tar bilen till henne.. Men gymnasten vart osäker på nummret, jag ringer min syssling Madde och ber att få prata med Helen.. Hon hittade nycklen hemma hos dom, uffe åkte till tyskland för någon dag sedan.. SMART! hehe. Men nycken kom tillslut till hallen!

Det som va roligt idag va att Moa, en fd gymnast va och hälsade på :D Självklart va annat också kul!
Jag kan inte förstå hur små dom va när jag började träna dom.
Dom va små pluttisar hihi.

Nu ska jag försöka att sova. Jobb i morgon och det ska typ regna :( HOPPAS att vi håller oss inne då.. Men man vet aldrig!

Godnatt! PussPuss



Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan! Kände att jag var tvungen att lämna en liten kommentar. Hittade din blogg via jooannas.blogg.se där jag såg att du hade skrivit en kommentar. Jag är själv både gammal gymnast, haft ätstörningar(har) vet inte riktigt.. äter anti-depp osv. tänkte bara skriva en liten kommentar iaf. hoppas det går bra på ditt möte på SCÄ den 31<3

2011-05-18 @ 11:32:43
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oj. såg nyss att det var personen över som skulle till SCÄ den 31. Förlåt. haha. aja, hoppas allt är bra med dig iallafall<3

2011-05-18 @ 11:33:44
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0