Go kväll.

Haha snacka om att jag vart glad när jag kunde blogga via mobilen xD. As skönt för det betyder att jag kan blogga på min rast osv, efter som att jag oftast är trött efter jobbet och orkar inte logga in och skriva. Nack delen är att det inte går att lägga in bilder :/ men det är ju redan min svaga sida.. ^^

Jobbet gick bra idag, va som sagt as trött och helt sjukt seg + virrig fram till lunch tiden. Sen började jag att piggna till. Jobbade över lite mer än 30 min :/ men får se det som lite extra pengar. Imorgon blir det jobbet till klockan tre och sen gymnastiken :)

Nu ska jag ta medeciner och sen tror jag att jag ska försöka krypa ner i sängen, utan Miicke :(
HAHA, närmar sig sakta men säkert tills jag kommer sova vid hans sida näst in till alla dagar i veckan (A) LÄNGATR!!!!

Har inget vettigt att skriva om.. Så tror jag avslutar här...


PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0