Fredag - Lördag, fylld med glädje!

Fredags så gick jag hem med Demi och Daphni från jobbet och lämnade dom hos sin mormor som bor här. Fastnade där en stund så dom gick med mig hem för att se mitt hus. Sen in i duschen, föna håret och sen kom mamma då vi åkte till Micke. När jag kommer till Micke så är han hemma så vi går ner till bilen och åker till hans syster. En stund senare kommer Angelica och brandt, vi grilla drack, umgicks, snacka och senare så hade vi en liten äld som vi grillade korv vid. Verkligen en mysig kväll, lagom mycket folk, lagom med dricka och la oss vid en lagom tid. MEN den här gången va det INTE jag som stängde in oss i rummet där vi sover (rummet som bara går att öppna från utsidan) Utan det va Micke! Haha

Vi båda somnade fort, jag hörde filippa tidigt på lördags morgonen men vi låg kvar.. sen va det en jävla geting som surrade och lät som fan!! Vi gick upp och åt frulle och sedan körde micke hem mig till grannen där jag va med tjejerna Demi 4år och Daphni 5 år. Deras mamma va också där så vi va många hehe.. Men god mat med fika och glass m.m Ja man äter konstant när man är där! Jag fick massage av Daphni med en kräm, AS SKÖNT! och hon ville aldrig sluta! hihi.

När klockan började närmasig halv 8 så började tjejerna bli väldigt trötta och vi började röra oss. Tina tog bilen och åkte hem med tjejerna och släppte av mig på vägen. Tina är 7 år äldre än mig men vi är som jätte bra vänner så det är otroligt kul. Men skönt att vara hemma nu även om det faktiskt blir tomt utan dom :/ Men i morgon ska jag ev spela bingolotto med dom haha xD

Nu ska jag läsa min bok! höhö
Orkar inte lägga in en bild nu, kommer i morgon eller senare.

Ps. VI LEVER ÄN!! Vart är jordbävningen??

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0