Försökte blogga via mobilen..

Hejsan!

Idag på jobbet så fick jag hjälp av min kära kollega Nicole att få igång mitt internet i mobilen xD. Det funkade till slut och jag vart så glad så jag ville gå in och blogga.. Men det gick inte :S haha gammel dax jag är som inte fattar hur man gör.. Få undersöka den saken.

Jag stängde idag och sista barnet gick 20 i 6 så kom hem för en liten stund sedan. VARM dag men helt okej.
I övrigt så känns min blogg helt DÖD! Inga bilder, har inte tagit några på länge.. väldigt mörk design och header.. Men jag orkar nästan inte sitta och göra om allting :/ men det får jag försöka att orka med höhö. Sen ska jag försöka blogga lite mera men känner att jag inte har något behov av det.

Jag ska (som många redan vet nu) flytta i sommar och då kommer jag nog blogga mer för att lillasyster ska hänga med liite i vad som händer under mitt tak ^^ höhö.

Nu ska jag lägga mig på sängen och spela på mobilen :D haha typ mobil-spel beroende men tids fördriv det med.

Bye Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0