Dagen gick fort..

Den här dagen sprang bara iväg. Jag va sjukt trött i morse (som börjar bli en vana) men sover dåligt trotts medecinen. Men jag gick till jobbet efter ett tag, känner mig tjock idag så det tog tid innan kläder va hyfsat godkänt av mig. Väl på jobbet så va det väldigt lugnt, hela dagen kändes bra och rolig :).. Förutom att ett barn satte i halsen och tappade luften så jag fick göra mini haimlisch (eller vad det heter) på henne så maten kom upp.. Hon va väldigt ledsen och schokad men jag fick det att gå över ganska fort.

Jag slutade klockan tre så jag gick hem och tog en dursch och tvätta bort sminket så jag har det gjort.. Ska till gymnastiken och kommer hem vid halv 10 så skönt att ha allt klart då. Men det ska bli kul att åka dit :D

Jag tycker verkligen om mitt jobb, vet inte vad jag ska utbilda mig till..

Nu ska jag och sis se på film.

ByeBye!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0