Ska ta mig till jobbet..

Jag har fortfarande otroligt ont i magen, men känner mig inte alls lika svag i kroppen längre så i morgon ska jag försöka ta mig till jobbet så jag inte förlorar ännu mer pengar. På tal om det så har jag fortfarande inte fått några pengar från det "nya" ställer som jag började jobba på i jannuari. Ursch det känns verkligen tråkit och jobbigt. Jag ringde lönekontoret idag och dom har inte fått in något på mig så ska försöka nå chefen i morgon annars får jah hoppas på att se henne på måndag eller tisdag.. Inte kul att jobba om man inte får pengarna!

Men på tal om annat så har jag hamnat i en extremt konstig svacka.. Jag tänker och funderar över allt ting. Jag har panik hur jag ska göra med jobb, vad ska jag bli? om jag börjar plugga något nu så känner jag att då kommer jag få ta uppehåll för jag vill verkligen inte ha barn försent.. Men frågan är vad jag ska jobba med i framtiden? jag vill kunna flytta hemmifrån NU. Men efter som att jag inte har något ordenkligt jobb så går inte det.

Dom här tankarna gör mig stressad och frustrerad. Smatidigt som jag blir sur på mig själv som går runt och tänker så här, men tiden går fortare än vad man hinner med.

Jaja, jag hoppas på att kunna jobba hela dagen imorgon. Rättare sagt hoppas kunna jobba hela veckan ut + månaden ut. Har redan förlorat pengar från mars lönen så om det ska bli någon lön kvar så får jag bita ihop.

Nu ska jag försöka sova.. Hoppas att tankarna lättar.

PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0