Ursch! Förlåt!

Jag vill blogga men på jobbet är det tungt och jobbigt.. Lämnar ju alla barnen nu. Har mycket med flytten, packar och grejar. Värmen tar död på mig, jag blir otroligt trött och seg så när vi går in lite fort för att hämta något så känner jag hur tungt huvudet och kroppen känns :/..

Idag jobbade jag 07.00 - 13.30.. skulle ha slutat vid 14 men skippade rasten och gick tidigare. På vägen hem gick jag förbi mitt "hemma" dagis, alla barnen vart super glada.. Dom sprang fram till mig och kramade om mig, vissa va DYNG blöta.. pga vatten spridaren ;) och så talade jag om att i morgon är det sista dagen vi ses. Alla baren såg jätte besvikna ut. Ett barn kramade om mig extra hårt och fällde en tår <3..
Väl hemma så bytte jag om och sen åkte jag och mamma till Ikea.. Det tog sin tid även om jag visste exakt vad jag skulle kolla på. Handlade på Ica maxi, träffa en kolega.

Nu ska jag sova men nu har jag lämnat ett litet inlägg! ;)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0