Student, mysiga dagar!

Då har sysslingen maddus tagit studenten :) Jag gick från jobbet vid 1 för att gå hem till farmor och farfar. När faster kom så gick jag, farmor och faster till utspringet. Det va så kul, studenterna såg så underbart lyckliga ut! precis som dom ska! ;)

Efter ut springet gick vi och kolla när dom åkte iväg med flaket. Jag sa hej då och gick till centrum för att handla på systemet. Baka va så underbart snäll och hämtade mig med bil, mamma hade våran på jobbet. Väl hemma börjar jag plocka och fixa lite. Sen ringer micke och säger att han är här :) vi slappar och sedan byter vi om och tar en dricka i köket med lollo. Sedan börjar vi 3 gå mot skogsängsvägen, där studentmottagningen skulle vara :)

Otroligt mysig kväll, men bådde jag och micke vart trötta tidigt. Vid 12 gick vi hemmåt... Kommer ALDRIG glömma den prommenaden hem (A) <3 Han gick och sa att min rumpa är hans. Att han äger mig :P då jag sa samma sak tillbaka då han sa att de va självklart. Sen gick han där och små reta mig.. Knäpte upp ´MIN BH och vägrade knäppaden, tur att vi va nära mitt hus!.. Vi va på en gång väg och inge folk och klänningen höll kvar den x) haha. Väl hemma hade vi det hur mysigt som hällst, vet inte äns hur jag ska beskriva det med ord.. Men han berätta att han sakna våra super gulliga sms, saknade mms bilder och våra super långa samtal <3 Jag som trodda han glömt hälften av det (A). Han berättade även att han längtar jätte mycket tills vi flyttat.

Jag vart/är så otoligt glad över allt han talade om, visste att han ville men inte hur glad och stolt han är över allt vi har haft och att han hoppas på att vi håller ihop. Vilket jag också hoppas, så klart.

Lördagen vart att sega, misshandel av Linnéa.. haha har hur mycket blåmärken som hälst x) men jag vet att han hatar att bli kittlad så han fick tillbaka ;P Vi skojar ju såklart bara!
Jag koka kaffe och fixade frulle åt oss. Farfar kom på besök. Jag duscha och sedan gick jag och Micke med hundarna MYS!!! Vi gick förbi hos kusinerna och vart bjudna på fika, farfar kom också dit hahaha. Sen gick vi hem och gjorde oss i ordning sen åkte vi till Helena och Mats på middag. Va super mysigt det också. Micke körde hem mig, lollo och våran bil. Mamma och pappa stanna halva natten. Micke och jag pussa hejdå och krama o pussa hihi. Sen vart de massa gull-i-gull-sms (A). Haha nej nu får jag ge mig!

Jag bakade choklad bollar.. orkade inte ta fram något recept så jag hällde i lite mrgarin, strösocker, havregryn, oboy, vatten, mjölk.. Haha dom vart as goda! Jag och lollo åt dom och kollade på film. sen sa vi godnatt och jag läste några sidor i boken.

Idag ska jag och mamma åka till farsta. Jag måste ha nya Bh:ar pga växt ur alla andra :( Inge kul inte! Andra tjejer skulle förmodligen vara glada men för mig känns det obehagligt.

Lägger in bilder senare!

19 Dagar KVAR! :D

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0