Regn - Typiskt!

Idag vakande jag klockan 4 på morgonen. Kunde inte somna om så jätte bra. Så har läst lite och vilat. Jag vill att det ska vara sol idag! Vi har avslutning med gymnastiken då vi skulle spela brändboll och grilla. Men det ville tydligen inte vädret :( Idag är det en sån där dag när man ska krypa ner i soffan och kolla på en mysig film.

Får jag göra ikväll efter avslutningen. Det som känns smått läskigt är att jag vet inte om det här är en av dom sista gångerna jag träffar tjejerna.. Jag ska försöka att fortsätta i höst. Annars får jag åka dit i början av terminen och säga hejdå.

Hade tänkt ta en mysig prommenad till träningen, men har ingen lust att gå i tyg skor i det här vädret så kattis hämtar upp mig 11:15.

12 dagar till flytt! hihi

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0