Oj vad det går undan..

Ja när det gäller vissa saker.

Idag vaknade jag av mig själv vid 5 tiden och va väldigt pigg. Vid 6 tog jag en dusch och sen slappade jag vääldigt länge, började 9 idag. När jag gick hemifrån började jag känna mig konstig :(, bet i hop och tänkte "jag behöver pengarna, jag behöver pengarna" men när klockan va 12 orkade jag inte längre.. Ringde mamma så hon kom och hämtade mig.

Vi åkte och handla.. Gick ju så där efter som att jag kännde att jag behövde gå på toan hela tiden. Satans magkatarr! Men tror jag är nervös, orolig, glad,  nyfiken osv på hur det ska gå när vi flyttar. Samtidigt känns det helt overkligt fortfarande.. Trotts 6 st packade flytt kartonger.

Haha mooongo nummer one! höhö xD

Vi åkte för bi
bauhaus också, mamma skulle ha något så jag köpte färg till mina lerkrukor, blå och vit färg fick det bli. Hittade en brevlåda på rea.. en sån där med lås som står på marken. Den fick det bli också. Ringde så klart micke och fråga :p

Väl hemma åt jag lite och fick dricka avslagen cocacola. jag som avskyr den drickan. Men måste erkänna att den har hjälpt varige gång. I alla fall någon timme frammåt. Sen vilade jag lite och sedan målade jag 6 st krukor :). Ser att jag har ett missat samtal och nya mail. Kollar mailen och skickade in alla papper till förskolan i skogås. Kollar samtalet på mobilen, de va en mamma från en förskola som jag jobbar på.. hon hade pratat med sin chef och så bokade vi in en arbetsintervjuv, neeeervööös!!  sen vilade jag igen och tog en ipren. Mamma och pappa hade några vänner på middag, åt och fikade med dom sen la jag mig i mitt rum.. Ringde och pratade med micke en stund :)

Nu ligger jag i sängen och det känns som att huvudet ska sprängas :S och jag som ringde på eftermiddagen och sa att jag kan jobba i morgon. Får se från den ljusa sidan, jag slutar klockan 3 ;).

ARTON DAGAR KVAR! :D

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0