mycket nu

Tre dagar sen jag bloggar, Urs dåligt! Men har fullt upp. I onsdags va jag med tjejerna, spruta med vatten pistoler :p haha. Torsdag va jag hemma, duscha o fixa. Gick till pappus o baka. Bara pappus hemma, de känns lite konstigt när det bara är han hemma. Jag och baka har en jätte bra relation, vi pratar o skrattar. Så jag går dit för att träffa baka, tjejerna och tina. Igår fyllde Micke år, pappa körde mig till honom. Efter middagen och lite vila så åkte vi och hämta chrisy och vidare till skogås. Micke ville se hur det ser ut där :) Nu jobbar han och jag ligger och slappar i sängen haha. Jag och Carina ska gå till skärholmen och fika, hon smsa mig igår kväll, fast vi va i rum vägg i vägg. Micke ropa in henne. Då hon säger att hon saknar våra fika stunder och även våra samtal som kunde hålla på i timmar. Tyckte verkligen de va gulligt. Då jag också tänkte tillbaka några år. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0