Lycklig - Men endå inte helt ok.

Jag förstår ingenting just nu. Jag känner mig lycklig över hur bra det fungerar mellan mig och Micke.. Så här bra har vi nog aldrig haft det. Vi har börjat ringa varandra minst en gång om dagen, och även sms :) hihi det känns otroligt kul och jag mår verkligen bra av det. Men magen och kroppen håller inte med..

Har haft ont imagen samt andra problem med den i över två veckor nu :( Försökte trappa ner på anti medecinen men det gick inte alls bra så jag fick gå tillbaka till vanliga dosen igen. Jag började drömma jätte mycket, sov otroligt dåligt igen och gick/går på hel spänn så idag blir andra dagen som jag tar full dos igen.

En bild från i lördags kväll :)
Haha idag frågade många på jobbet varför jag har så mycket blå märken på mig.. Det är ju mickes fel xD oj vad dom kolla konstig först men sen förklarade jag :p hahaha.

Idag vaknade jag halv 7 och skulle gå tio över så fick stressa lite. Dagen kändes som en evighet och väl hemma så tog jag ett fot bad och sen va det dax att åka till träningen. Urs tiden mellan 3 och 6 försvann bara.
Nu har jag tagit lite mer avslagen cocacola som till och med läkaren säger är bra för min mage. Urs jag som HATAR cocacola men men det vart bättre i går så hoppas det forsätter så.

Nu måste jag krypa ner.

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0