Lördag. Red riding hood

Micke kom igår kl 2 på natten hihi. Jag är så otroligt glad att han ville komma och sova hos mig :) hihi. Jag undrar hur det kommer kännas att sova med varandra varje dag sen. Just nu känns det helt underbart :D

Jag gick ju med hundarna mitt i natten också men de va så skönt. Dom fick springa fritt vid hanvikensskola och wiggo såg ut som en kossa som får springa ut på sommar betet! höhö. Väl hemma så hade pappa kommit hem. Vi pratade om massa roliga saker.. Han minns inte det i dag xD.
Efter prommenaden så kröp jag ner i sängen och började titta på Red riding hood, den va faktiskt bra. Just för att man inte kunde gissa slutet. Efter lite mer än halva filmen så kom micke ponken. Vi (jag) kollade klart på filmen och sen pussa jag på honom och sen somnade jag också. Jag vaknade före honom.. Fick PANIK när jag kolla på klockan 13:40. Vad hände med morgonen??

Vi MYYSTE och MYYSTE, sen gick vi upp och sen åkte vi till centrum och handlade mat, tackos. Hem och micke och pappa drack kaffe och jag te. Inte långt efter så började jag med maten. Lovisa kom hem och så åt vi. Micke plocka ihop sina saker och jag gick med ut till bilen där vi pussades 100 gr och han sa älskar dig (A) hihi. Han kommer till mig på torsdag, så "bara" fem dagar hihi.

13 dagar kvar till flytten :D

När micke åkt så började
jag med ett brev till föräldrarna på ena förskolan där jag varit längst. Nicole ringde och fråga om jag skulle komma på hennes fest men har avslutning med gymnastiken i morgon och den vill jag verkligen gå på och vara pigg. Men vi bestämde att vi ska ses en annan dag. sen ringde fia och vi snackade väldigt länge hehe. Brevet har tagit TIMMAR men nu tror jag att det är klart. Lollo fick läsa nyss och hon tyckte de va fint skrivet :)

Nu ska jag fixa med tvätt.. Mamma bortrest! höhö

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0