Jobb rullar på.

Ja det rullar på för fullt just nu. Idag ringde chefen från intervjuvn och fråga hur mycket jag kan jobba i sommar och om jag ev kunde hoppa in hos henne istället för att vara där jag är, men det går inte och jag vill vara här nu för i dag började det kännas ännu mer att snart är det dags :(.

Men otroligt kul att hon vill att jag börjar på en gång så nu ska jag jobba där två veckor i juli och sen sem dom två sista veckorna ;) Känner att jag behöver lite vila. Men det va helt okej för henne så båda nöjda hihi. Idag på jobbet va det ganska kul endå, även fast det regnade. Dagen va lite små rörig men barnen är trötta på fredagar så de va väldigt mycket bus och skrik. Jag fick en present av mina kära kolegor :') vart så otroligt glad för den. Det är en ljus-stake som man hänger i fönstret. Fick även ett kort där alla barn och personal skrivit sina namn.

Jag jobbade kvar sist på min avdelning så jag gick över med dom till den andra avdelningen och sen kom Baka. Jag, Demi och Daphni gick hem till henne och jag fick lite köks saker :) hon körde hem mig + sakerna och tjejerna fick klappa kaninen Harry och så fick dom en varsin glass :P (lollo är kanin vakt och marsvins vakt)
Sen sa dom hej då och jag o lollo gick in.

Looodis jag just nu x) höhö inte vackert. Men fredas mys kläder på!
Sitter vid datan och kollar priser på sl kort, då ringer käraste Julia.. va evigheter sen jag pratade med henne så det va otroligt gulligt av henne att ringa mig, hon grattulierade mig för jobbet och sen prata vi om massa annat också :D hihi.

Nu har jag varit ensam hemma väldigt länge, köppt ett busskort för typ 7000:- :s men då behöver jag inte oroamig över att jag inte har råd att köpa ett. Måste ha så jag kan åka till jobbet så det börjar gälla samma vecka som jobbet :). Väntar på att micke ponken ska komma, han kommer i midnatt någon gång xD han ska ev hämta upp lollo på vägen haha. Mamma är i England och pappa på firma-fest ^^

Ska se två filmer (om jag hinner) Easy A och Red riding hood :p frågan är vilken jag ska börja med.

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0