Haft mycket ^^

Ja precis, varit lite mycket på sista tiden..
Onsdags så fick jag massa fina presenter och blommor av barnen på jobbet <3
Vart lite tårögd måste jag erkänna. Mot slutet av dagen så kom mamman så jag fick skriva på papper.. Sen kom pappa som bär-hjälp med mina kassar och blommor. Väl hemma så åkte vi och handla.

Torsdag rengn och oska! :( wiggo va as rädd så fick ringa jobbet och säga att ja kommer lite senare.. Vill inte lämna en skakande hund ensam. Men nä jag väl gick så SPÖRENGNA DET och blåste så jag såg typ inget.. paraplyet vek sig åt fel håll.. Efter som att jag inte såg något så klev jag i massa djupa vattenpölar...
Väl framme va jag dyng sur! Skor och strumpor in i torkskåpet. Jeansen och tröjan va jag tvungen att ha på mig.
Det va nästan inga barn, vi va 4 fröknar och 6 barn på min avdelning.. Så vi pysslade jätte mycket. Jag gjorde ett låångt halsband :)

Jag slutade halv 4 då jag gick hem och började städa lite, min kusin victor va här. Efter att ha städat kolla jag lite på film med honom. Lollo stack till Björta och jag började med maten.. Micke kom och victor åkte hem en stund senare.
Mot kvällen så gick jag och micke med hundarna runt hanvikensskola värdens mysigaste kväll/prommenad.. När vi närmade oss skolan så tog Micke en pinne och jag släppte wiggo. Åh vad glad wiggo vart.. Micke lekte med honom och jag kasta lite pinnar till Max på sidan av x). Vi sprang runt på skolgården.. Klätrade i klätterstälningen, gunga på en vick gunga och sen började vi gå igen.. Micke gick bakom mig och höll om mig och pussa lite på mitt hår x) haha. Sen hade vi såklart lite smisk krig med hund-kopplen!
När vi är på gångvägen började det små regna när vi kommer ut på min gata regnar det massor. Jag släpper hundran. Micke och hundar springer hem och jag joggade efter och gick in i garaget för att öppna altandörren åt killarna. Pappa gör om i hallen så vi får inte gå där..

Vi satte oss i soffan men vi båda kännde oss super trötta så vi gick och la oss :)

Fredag - Midsommar
Vi gick upp vid 11 (tror jag), jag kom på att vi hade glömt köpa några saker så vi åkte till centrum. Sen tillbaka hem då vi började fixa vid ute platsen. Dukade och sen började vi fixa med maten.. Micke skala potatis och lollo gjorde röra som skulle ligga på köttet så jag tog en dusch. Sen fick jag sätta in potatisen i ugnen och därefter steka köttet. Lollo gjorde välkomst drink och sen började folk att trilla in :)
Hade en super mysig midsommar med pojkvänn och vänner <3
Vi tjejer vann på kubb BÅDA gångerna xD

Lite uppdatering.. Mer kommer ikväll..
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0