Det trodde jag aldrig..

Jag gick upp vid 5 tiden, tog ut hundarna och sedan fixa mig i ordning. Kl 06.52 tog jag bussen in till stan.. Somnade nästan på den för att de känndes så långt. Men väl i centralen råkar jag gå en omväg till t banan.. Men den kom nästan på en gång. Sen irrade jag om kring i evigheter frågade först en kille som sa att jag skulle fortsätta rakt fram... Inte hur långt doc så efter ett tag så frågar jag en ny kille. Han va as trevlig och kolla så jag va på rätt sida och hjälpte mig att kolla åt vilket håll jag skulle gå åt..

Det va nästan omöjligt att hitta, det låg på en sida på ett hus direkt efter en bro.. Svårt att förklara. Men rätt kom jag. En kille låste upp dörren (ingen som öppnade när jag ringde på) han frågade vem jag skulle träffa. Jag fick sätta mig ner i en soffa och vänta. Mamman som hjälpt mig fixa jobbet kommer ut med chefen. Chefen och jag pressenterar varandra och jag hinner bara byta några ord med mamman. Intervjuvn va lite små läskig men jag försökte svara så bra jag kunde och verkligen säga som det/jag är.

Ett sand slott som jag och några barn gjorde :)
I slutet så berättar jag att även en annan förskola är intresserade av mig. Då hon förklarar att jag redan är säkrad jobb i 6 mån på deltid men att det garanterat kommer öka till heltid. Jag vart riktigt chokad och glad och förvånad m.m på samma gång så jag visste inte vad jag skulle göra. Efter intervjuvn så tackar vi så mycket och jag rör mig mot t banan och åker till jobbet. Ringde micke på vägen men inget svar. Ringde honom senare på dagen och berättade, även han lät super glad :) hihi.
Trodde inte att jag skulle få svar så där på engång

Minns ni hur kul det va med gegamoja när man va liten? :p
Så nu känns det otroligt kul att få pröva att jobba där. Det är en förskola som satsar på barns hälsa. Att man ska ge barnen rätt syn på mat och träning. Att det inte ska bli för lite eller för mycket av något av det så jag kommer ha huvudansvaret för gymnastiken som är 2 gn i veckan :D hihi.
Trodde inte att jag skulle få ha huvudansvaret för gymnastiken

Nu ska jag Fixa klart i mitt rum och lollo har klippt mitt hår så ska sörja lite också.

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0