Det är overkligt!

Den här helgen har varit så sjukt underbar. I torsdags åkte jag till micke och grattade honom, han träffa lite av hans släktingar. Fredagen jobbade han så jag va med hans mamma, vi åkte till skärholmen och kolla runt lite och avslutade med en mysig fika. Jag köpte dricka till Micke, han fick en captain Morgan av mig :) Efter alla gått och vi ätit middag och börjat slappa, micke tyckte de vart så segt så vi åkte och hämtade chrisse på paintballen och sen åkte vi till skogås så att micke fick se :)

Väl hemma så hade jag erbjudit mig att laga maten så jag gjorde en typ av fylld fläskfile. Micke kom och vi åkte till Mio för att kolla på en soffa, men den va inge bra alls! :( sen gick vi runt i lite andra butiker i heron. Mysigt och kul. Hemma hos Micke igen så åt vi middagen och OJ vad micke tyckte om den :D.

Lördag så duschade jag och bytte om, vi åkte och gratta filippa 1 år :) va där väldigt länge. Jag och Carina tog en prommenad med Lippan (filippas smeknamn) i vagnen, det va super mysigt!
Tillbaka igen så åt vi senare middag och sen åkte vi hem. Vi slappade bara i Mickes rum, han va på g med att jävlas med mig! Kasta bollar på mig, slog mig med någon pinne när jag låg och läste så smög han på mig..

Filippa 1 år! :) <3


Söndag åkte vi med Kurt och Carina till två olika kyrkogårdar på vägen till den ena stanna vi vid plantagen och Oj vad jag kollade på blommor, micke väntade faktiskt på mig när jag stanna och kolla på vissa blommor :p.
Efter det så ålte vi till något köp-grej i bromma. In på XXXL as stor sportbutik med ALLT typ. Sen gick killarna in på stadium och jag och carina på Bolagret :). Hitta ett bord där. Jag och Carina gick till stadium, båda två hade hittat skor. Jag går fram till Micke och öppnar kartongen... Oj vad arg han vart, jag kasta kartongen på honom och går där ifrån. Han märkte att jag vart arg, vi har nästan aldrig bråkat med varandra Live, utan mer via sms. Sen va han vääldigt mjuk och snäll när han pratade med mig eller kommenterade något jag sa osv.

Vi köpte bordet på bolagret, det va halva priset i hela butiken. Men det vart "bara" bordet.
Vi stannar och ska handla mat på vägen hem, ingen har förslag så jag erbjuder mig att göra min kyckling i ugn, den tyckte alla om :D alltid kul att höra, Carina sa "att du inte har laga mat här förut, du gör jätte god mat". Känns dumt att lägga ut det här i bloggen men det är för att jag är glad och inte för att skryta eller något liknande, verkligen inte.

Efter maten gick vi in till grannen Sara, cassandra och Chrissy. Vi slappa, sen gick micke in till sig för han och chrisse skulle spela data. Så jag och Sara gjorde armband med massa olika pälor, även cassandra va me :). sen in till Micke då Carina fick ett armband av mig, hon vart jätte glad, det va verkligen hennes stil. Sen la jag mig på sängen vid micke (fast han satt i sin fortölj vid datan xD) och jag läste i min bok Döder Gök, super bra faktiskt.

Lyckades få en bild på Miicke, kanske inge bra men svårt att fotta..
Sen sov vi, när vi vaknade va jag på g. Helt sprallig och bara retades och peta på honom haha, en bus morgon va det! Han går upp före mig och sen kommer han in med Topsy, ena katten, sen går han igen då jag ropar på honom.. Han hör inte, jag ropar igen.. Carina hör att jag ropar på honom, han svarar och undrar vad jag vill.. Jag frågar om han är taggad på att åka till Ikea. Han svarar nej, men då jag säger tillslut att jag inte kan tvinga honom. Men det tykte han at jag redan gjort.. Efter frucksot och duschat hår + fönat det, så åkte vi till Ikea och vi hade det hur mysigt, trevlig och roligt som hällst :) <3

Efter Ikea så åkte vi till Tyresö, stanna i centrum för att handla lite till mig. Hårfärg + lite mat.. Vart baugett som jag köpte till soltorkade tomater och fetaost. :) Väl hemma, när jag pussat hejdå till micke så började jag ränsa i mitt rum. Plocka ner saker i kartonger och så. För jag kom på att jag har fullt upp nu dom här helgerna så fick passa på idag.


Det känns så overkligt att vi gjort allt det här, att vi ska flytta snart, att vi började prata 2007 :O Det känns verkligen overkligt allt ihop!

Det va min helg det.. Väldigt mycket men men :p

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0