Då närmar det sig.. Bara för att vi är som vi är.

Ett barn på Förskolan sa idag igen (han sa det förra veckan också) "Linnéa jag har saknat dig i några dagar nu när du inte va här" Han är så otroligt gullig. Sitter bredvid mig, han är stor kille nu så han behöver inte sitta i knät längre. Förutom när han är ledsen eller vill mysa. Hihi <3 Det är han som gör det mäst jobbigt att säga hejdå snart :'(. Men även alla andra barn också. Har haft dom i lite mer än ett år nu och det känns som att jag har haft dom MYCKET längre. Det närmar sig att säga adjö

Bara för att vi är som vi är<3



Det börjar närma sig flytten nu också, jag har redan fått hem räkningar för hyra och p-platsen för juli och augusti. Det känns så overkligt fortfarande. Men det är snart helg och sen midsommar, helgen efter flyttar vi. Så det börjar även "ta slut" mellan mig och lillasyster. Det känns fruktansvärt jobbigt. Alla våra spel-mys-te kvällar. Alla nätter jag har gått in till henne, eller jag har sms:at att jag behöver henne så har hon kommit. Jag tänker så otroligt mycket på jut dom här senaste åren. Men även kommer massa minnen från vi va små upp i huvudet. Det är en sån konstig kännsla att jag nu är vuxen.. Eller ja, mer eller mindre. Vad hände med barndomen? men framför allt vad hände med ungdomen? den bara försvann.. Så nu är det bye bye "busigheter" och snart dags att säga adjö till villan som jag växtupp i och levt alla mina 21år i. Eller ja vi bodde i lägenhet tills jag va 2 år x).
Det närmar sig att säga adjö till min villa och lillasyster



Nu måste jag verkligen sova. Ska upp AS tidigt i morgon. Arbetsintervjuv kl 8.00 inne i stan.
Haha bjuder på dessa bilder för att bevisa att INGEN är som oss! Vi är som tvilingar, när en får ont så säger den andra aj x)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0