GoodBye my lovely children :(

Dom här dagarna har jag verkligen inte kunnat sova. Så jag har inte gjort så mycket pga trötthet.
Måndag jobbade jag till 18:15 ca så det va bara hem och börja med maten till lollo och pappsen.. själv tog jag veg mat.
Tisdag började jag 07:30 och slutade vid 3 men vart kvar lite längre efter som att vissa barn och personal kommer jag inte träffa mer :(.. Va en rolig sommar jobbs kille där också haha as skön! Han lekte doktor med barnen och dom va LUNGNA! Jag som gått och trott att dom vildaste aldrig kunde va stilla! höhö
Sen gick jag till centrum och köpte en blomma till en mamma som hjälpt mig med jobb. Systemet och sen in på ica och H.M. Farfar kom och hämtade mig, kusse victor och farmot va med :) vice är som min lillebror.. vi beter oss som syskon, det är HAN som börjar!
Efter centrum så pkte jag hem, vice stanna hos mig och han klappa på alla djuren här hemma x) och sen kom faster och hämtade honom.

Onsdag - Idag.. Gick jag upp FÖÖÖR tidigt! men han då bädda rent, fixa med tvätt och lite annat. Idag va en JOBBIG DAG! fick säga hej då till 5 st barn som jag haft ett år nu.. en av dom har varit väldigt mycket med mig.. en liten svans så de kom någon liten tår när jag hade honom i famnen och kramade honom massor och läänge.:,(
Jag skrev på papper för nya jobbet idag, mamman som hjälpt mig hade med sig dom. Pappa kom också till jobbet för att hjälpa mig att bära mina blommor och presenter som jag fått <3
Sen hem och typ vände.. åkte till centrum och handlade glas, mat och systemet x) men vi delade upp oss :p.

Imorgon kommer micke hit och jag jobbar 9.30-16 så det blir en skön dag. Förutom att det är sista dagen på den förskolan i morgon, fast där har jag bara varut 3 månader ca.

Jaja massa babbel om jobb osv. men det är det som har varit mitt liv just nu för att de känns otroligt jobbigt att lämna allt! (kolegor, barn och chefer)

Nu är det NIO dagar kvar till flytten! ^^ hihi

Så nu ska jag läsa lite!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0