TRÖÖÖTTT!!

Har haft fullt upp de senaste dagarna.. I torsdags va soffan här med sin vovve, de va super mysigt! :) Sen i går kom julia hit och OJ vi har nog aldrig haft så där kul.. I alla fall inte i viuxen ålder. När vi va små hitta vi på massa hyss men nu i äldre dagar har vi inte träffats så mycket. Men nu har vi haft en super kul kväll, tog EN timme att öppna en VIN FLASKA pga ingen vinöppnar xD. Hon åkte hem vid 12 tiden på kvällen då jag och mogge gick med till bussen.

Idag (Lördag) åkte jag, micke och Mogge hem till Mogges familj. Jag och madde tog filippa med oss till skärholmen C där jag köppte en vin öppnare! ;) vi fikade och va där i några timmar. Killarna va ute och fiskade. Jag och madde fixade maten och strax efter så plockade jag vinbär och rabarer :D så nu blir det muffins och pajer i full fart :D.

Ska försöka lägga upp lite bilder i morgon!

PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0