Mickis på besök.

Igår kom mickis hit på besök med sin hund beyla. Hon kom hit vid fyratiden (tror jag). Hon spanade in lägenheten och sen lagade vi pasta sallad. Senare vid sju tiden kom pappa, lollo och hundarn + micke som kom från jobbet. FULLT HUS! hundarna sprang och lekte, pappa borra upp en lampa i taket MYCKET FIN vart det nu :D. Micke koplade sedan in sitt nya PS3 spel x).

Hundarna sov här i natt.. gosh aldrig mer båda två samtidgt.. Max låg och små morra då wiggo vart nervös och började vandra om kring i hela lägenheten. Urs, varken jag eller micke sov särskilt mycket :/.

Sen i går kväll hade jag 0 ideé på mat.. men nu har jag äntligen kommit på så ska strax börja med den^^.

Ja, som sagt så händer det så mycket nu att jag inte hinner med att skriva.. Min kalender är typ tom sen vi flytta in och jag som brukar skriva i den varige kväll :S.
Men hinner man inte så gör man inte...

PussPuss på alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0