Lyckan har kommit till mig.. peppar, peppar

Just nu mår jag så underbart bra, förut kunde jag pröva garderoben 27 gn om. Nu prövar jag ca 3 olika plagg och sen är jag klar. Idag gick jag upp vid halv 9 då jag tog täcke och kudde till soffan där jag bara låg och kolla på tv och drack te. Mogge låg bredvid under täcket x) han är lite knäpp, han kruper ner under täcket så han ligger vid benen och sen efter en stund går han upp och dricker vatten och sen kommer han tillbaka och lägger sig under täcket.. sen upp och dricker, så håller han på ett bra tag.


En bild från igår kväll.. Tog dom på bar-hjärning.. Micke sa "INga hundar i sängen"
och titta vad jag hittade igår n'r jag gick och la mig! ;)
Efter att vi båda latat oss tillräkligt så gick vi en prommenad, inte till vattnet denna gång efter som att jag fick duscha han med schampo i går.. han rullade sig i rutten fisk som ligger på strand kanten. Och det är inte bra att ta schampo för ofta på hundar. Efter prommenaden så åkte jag till centrum och handlade det vi verkligen behövde + en bok x).

Väl hemma igen så trimmade jag mogge.. röck bort massa lös päls. Han tyckte de va super skönt så han låg ner och somnade imellanåt. Sen har jag dammat av lite. Nu ligger mogge i soffan helt utsträckt och bara njuter. Och jag sitter här.. haha.

Ikväll/em kommer mickes mamma hit och äter middag med oss. Ska bli mysigt :)
Imorgon kommer Soffi-propp hit och ska se hur jag bor..
Fredag kommer Julia på besök för att hälsa på..
Och i nästa vecka kommer också UNDERBARA Josse hit och hälsar på! LÄNGTAR<3

Haha mycket besök blir det, men bara kul att folk frågar om dom får komma :)

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0