Fel på mig? aldrig nöjd? ;D

Ja nu va det SJUKT längesen jag bloggade men efter flytten så har det varit full rulle.. packa upp, frysen brann fick jag fixa med det och sen började jag nytt jobb som känndes helt sjukt.. saknar mina gamla barn och kolegor :( <3 Men jag hoppas att det blir bra här också så småningom.

Grannarna här är jätte trevliga och jag och micke trivs super bra bådde med grannar och att vi bor tillsammans. I hengen va Angelica och brandt här, då hon påminnde mig om förra sommaren då jag gnällde på henne att hon va så lyxig som bodde med sin pojkvänn..
Nu lite mer än ett år efter så bor jag med min pojke. Det känns helt underbart, absolut!! MEN.. ja där kom det där men.. När jag står och lagar mat eller är för mig själv tänker jag på alla gånger vi smygit hemma hos honom och han ville inte att jag skulle hälsa på hans familj.. sen vart vi där mer och mer.

Haha man blir alltid mongo när man försöker le x)
Så det känns sjukt att vi inte kommer sova hemma hos honom längre...
Jag kommer aldrig glömma när jag skulle till honom och vi skulle bara se på film och sen skulle jag åka hem. Men så vart det inte, jag sov kvar och det va hur mysigt som hällst. När jag går upp på morgonen för att gå på toa så möter jag hans mamma i hallen.. Hennes leénde lyser upp och ögonen glittrar till och hon säger glatt "Hejsan på dig" jag svarar och går sedan in på toan. Så såg jag mig i spegeln och förstår varför jag fick den blick jag fick.. Jag hade på den tiden tuperat hår med massa hårspray och andra produkter så håret stod åt ALLA håll. Jag såg värre ut än ett troll. Men jag är glad att jag har dom minnerna jag har.
Sen har det självklart varit tuffa tider också.. My friends know what I mean..

Nu fick ni ett väldigt långt inlägg och jag SKA blogga i morgon igen så nu får ni hålla utkik här ;P

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0