Tisdag den 18 januari 2011

Idag va jag super trött när jag vaknade! Kanske för att lollo lockade mitt hår halva natten xD haha. Hon testade en frisyr på mig som hon skulle göra på sig. Men sen kunde jag inte sova och ju senare klockan blev ju mer panik får jag. Så När klockan ringde hade jag sovit 3 timmar och ville sova mer! Men ja gick upp och tvätta ansiktet och sen sminka mig och prövade 100 olika kläder men sen fick ja bråttom så då fick jag ta de som satt bäst.

Dom på den här förskolan verkar verkligen tycka om mig, dom ger mig så mycket komplimanger.. De säger att jag är så otroligt duktig med barnen trotts att jag är så ung. Med mera. Den roligaste kommentaren  va från ena kolegan.. Vi båda va inne i lek rummet olch jag pratade med några barn och hon med några andra, då hon säger helt plötsligt "Men du" jag tittar uoo och säger "Jaa?", hon har en jätte gullig röst och så säger hon "Att du inte blir super modell? du har ju verkligen utseendet och utstrålning, och det där"...

(Lollo har klippt till luggen + tunnat ut den och här har hon lockat det lite)

Alltså jag höll på att smälla av, serigöst. Detg va ju verkligen en gullig kommentar men visste inte vad jag skulle svara. Jag har mått så där lite halv dåligt för att jag gått upp så mycket i vikt och så får jag en sån kommentar hon nämnde även att ja är så lång och smal, att det är vackert).. Vad svarar man på allt detta?..

Jag trivs verkligen med alla där, trivs självklart på det andra stället också. Det är svårt att gämföra dom för att dom är så otroligt olika på så många olika sätt. Men detta jobb ger mig inte direkt mindre längtan till egna barn!!

Nej nu ska jag tvätta ansiktet och fixa!

PussPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0