Stress, stress, stress - Denna vecka!

Ja det känns som att veckan började med stress och den fortsätter så..
 måndag tog ja de lungnt på förmiddagen men sen till liljeholmen, behövde åka där i från ca 14:11 för att komma i tid till nagel tiden 15:00 efter de till farmor och farfar sen till träningen sen hem och fixa allt som skulle fixas..

Tisdag (idag) Va jag sjukt trött när jag vaknat (sov 2 tim) glömde alla ute kläder till jobbet hemma. Tur va så va vi inne hela dagen, gick ca 15 min tidigare för att hinna med bussen 16:35. Såg änglagård med mamma och hennes vän Katrin. Den va jätte bra :). Sen hem as trött, tvätta ansiktet, packa tränings kläder, borstatänder, krypa ner i sängen..

Onsdag: Kommer ja va as trött.. Har värdens huvudverk just nu och blä!. Men förhoppningsvis så har grupperna börjat i morgon och det betyder att jag är inne med min grupp och har skapande.. Sen efter jobbet stressa in till stan för att hinna försöka få en biljett till spinningen (vilket kommer va omöjligt enligt mammas vän). Men ja ska försöka!. Sen hem, duscha och fixa (kommer bli sent innan ja kommit hem och fixat allt)..

Torsdag. blir att gå till jobbet, ute förmiddag (skogen) med min grupp. Sen skynda mig till gymnastiken efter den åka till en vän och hämta en beställning på coupkakes (stavning) åt en av mina kolegor. Sen hem och sova!

Fredag: Gå till jobbet, och sen hem och SLAPPPA har inget planerat och tänker inte planera in något just nu heller (som ni kanske förstår).

Lördag: Bowling med gymnasterna ca 18.00 + middag, så hinner vila lördag förmiddag också :D.

Söndag: blir antingen make up kurs eller gymnastiken, får se hur det blir med den saken.. Och sen va även denna vecka slut. På ett sätt ser jag fram emot det för just nu är jag stressad och irriterad för att jag vet att de blir många sena kvällar och tidiga mornar..

Nu ska jag sova!!!!... eller ja försöka.

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0